Skocz do zawartości

TeamSpeak3 Multi Theft Auto Zagraj
Facebook Twitter Google+ Steam Community Wyszukiwarka
Tradycyjna rozgrywka Role Play w nowoczesnym wydaniu.


Zdjęcie

Organizacja imprez masowych


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 HowAreYou

HowAreYou
  • Gracze
  • 390 postów

Napisano 10 kwiecień 2013 - 22:53

Od dziś jeśli masz zamiar zorganizować event na terenie San Andreas masz obowiązek wcześniej zgłosić projekt imprezy do odpowiedniej osoby z urzędu miasta, w którym ma odbyć się wydarzenie lub do gubernatora stanu (chwilowo tylko do niego). Żadna organizacja, firma lub osoba prywatna nie ma prawa organizowania dużych imprez publicznych bez odpowiedniej zgody. W innym przypadku taka osoba ponosi odpowiedzialność karną w postaci grzywny lub nawet pozbawienia wolności. W formularzu należy uwzględnić miejsce/trasę imprezy, plan zabezpieczenia imprezy (potwierdzenie obecności służb porządkowych lub zatrudnienie firmy ochroniarskiej oraz służb medycznych i sprzątających). Aby cała procedura była sprawniejsza zaleca się wykorzystanie poniższego wzoru:

Nazwa firmy/organizacji lub dane osoby organizującej imprezę:
Dzień imprezy:
Cel imprezy:
Miejsce/trasy:
Czas trwania:
Plan/przebieg imprezy:
Przewidywane utrudnienia w ruchu(zaznaczone miejsce blokad, scen, barierek oraz ich wizualizacja w formie zdjęcia):
Potwierdzenie obecności odpowiednich organizacji/służb:


Grupa/organizacja/firma/osoba organizująca imprezę w 100% odpowiada za jej uczestników i to organizator obciążony jest zapanowanie nad nią i dopilnowanie bezpieczeństwa uczestników.

Użytkownik SeTlers edytował ten post 11 kwiecień 2013 - 12:10