Skocz do zawartości

Multi Theft Auto Zagraj
Facebook Twitter Steam Community Zgłoszenia Wyszukiwarka
Tradycyjna rozgrywka Role Play w nowoczesnym wydaniu.


Zdjęcie
* * * * * 39 głosy

97. Jesień w Los Santos


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
179 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wozny

Wozny

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Administratorzy
  • 2884 postów
  • Miejscowość:Sztum

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:45

*
Popularny

Cześć! Okres wakacyjny powoli dobiegł końca, ale przez ostatnie miesiące ekipa developerów ani na chwile nie zwolniła tempa, dzięki czemu teraz możemy zaprezentować wam efekt naszych prac. Dzisiejsza aktualizacja skupia się w większości na wizualnych aspektach rozgrywki, głównie modernizacji Rockstarowej mapy, która mimo swojego niewątpliwego uroku, po niemal piętnastu latach wymaga kilku poprawek. Przy okazji - planując prace staraliśmy się rozłożyć je tak, aby widoczne były dla wszystkich graczy, niezależnie od typu postaci, który prowadzą.


Witamy w Los Santos!

Stacje Market i Unity, czyli podstawowe miejsca spawnu na naszym serwerze znane są chyba każdemu i to dosłownie na pamięć, bo styczność z tymi lokacjami ma się podczas gry prawie co chwilę. Jest to też pierwszy widok, który na serwerze widzą nowi gracze, w związku z czym zdecydowaliśmy się odświeżyć ich wygląd i lepiej dostosować, pod panującą tam rozgrywkę.


Zaczynając od zachodniej części miasta - stacja Metro przeszła niemałe zmiany. Przede wszystkim pojawiła się zatoczka, która ma pełnić funkcje postoju dla taksówek, które wcześniej stały albo na chodniku, albo blokowały częściowo drogę. Zatoczka została oddzielona od drogi niewielką ale bardzo szykowną wysepką, która z pewnością ucieszy niejedno oko. Oprócz tego wokół stacji pojawiło się więcej roślin, a także kilka ławek, które umilą oczekiwanie na wasz transport. Dla turystów i nowych mieszkańców, obok wyjścia ze stacji, ustawiona została mapa Los Santos, aby łatwiej było złapać orientacje w mieście.


 
proxy_sa_mVgQoSdamV.png

Rework Market Station. Model autorstwa eXqable.

 

Kolejnym przystankiem na mapie naszej aktualizacji jest stacja Unity. Przede wszystkim - co z pewnością ucieszy wielu z was - usunięty został uporczywy pas zieleni między Metropolitan Avenue a drogą przy stacji (tak, koniec z przecinaniem tego odcinka). Tutaj też taksówkarze znajdą dla siebie specjalnie wyznaczoną zatoczkę, aby nie blokować drogi, a zaraz obok, zamiast bezużytecznego pasa zieleni, pojawił się przydatny w tym miejscu parking. Na koniec dodam tylko, że wszystkie materiały zostały dostosowane pod silnik gry - oznacza to, że wjeżdżając na przykład, na dodany przez nas trawnik, będzie on zachowywać się tak samo jak trawniki Rockstarowe.


 
SzLLemV.png

Screenshot przedstawiający odświeżony model stacji Unity autorstwa davidd1.

 
Kryształowe bloki.

Przesuwając się dalej na wschód mapy, trafiamy w miejsce, które mi osobiście podoba się najbardziej. Mowa tu oczywiście o Crystal Gardens w samym sercu South Central, które przeszło całkowitą przemianę. Zaczynając od początku - wszystkie bloki zostały zastąpione nowymi, wymodelowanymi specjalnie na potrzeby serwera, znacznie bardziej estetycznymi. Zmienił się także ich układ (po obu stronach Grove street), przez co całe osiedle wygląda na bardziej realistyczne. Oprócz tego pojawiły się dodatkowe elementy, takie jak śmietniki, garaże czy znaki opisujące nazwy pobliskich ulic. Od strony technicznej - użyliśmy efektu 2DFX odpowiadającego m. in. za światło padające z latarni, a także przystosowaliśmy vertex color do standardów GTA.


 

SkIGQP9.jpg Rework Crystal Gardens. Model autorstwa eXqable.

 
Wakacje na plaży.

Kończąc już naszą wycieczkę opuszczamy miasto i kierujemy się do jednej z pobliskich wiosek, do Palomino Creek, a konkretnie na tamtejszą plaże. Nie ma co ukrywać, że spektrum interakcji, które dotychczas odbywały się w tym miejscu było bardzo ograniczone, w szczególności do dwóch skrajnych typów akcji, z czego jedna kończy się śmiercią postaci, druga natomiast intymnym zbliżeniem. Wprowadzając odświeżoną wersję plaży liczymy, że uda się tchnąć w tę malowniczą okolice drugie życie i zachęcić was w do większej aktywności w tym rejonie. Ale co się tak naprawdę zmieniło? Polna droga dojazdowa została zastąpiona asfaltową, na jej końcu dodaliśmy pojemny parking z widokiem na zatokę, a zaraz obok odświeżone pomosty z oświetleniem. Usunięty natomiast został drewniany domek, który i tak służył wyłącznie jako magazyn ciał po FCK.


 
OKsPl8v.png

Nowy wygląd plaży przy Palomino Creek. Model autorstwa davidd1.

 

Odświeżony wygląd felg

Kolejna ze zmian dotyczy już pojazdów, a konkretnie - dodatków do nich. W tym akapicie skupie się głównie na felgach. Przede wszystkim, odświeżony został wygląd wszystkich, dostępnych na serwerze felg. Na ten temat nie będę się jednak rozpisywać, zmiany możecie ocenić sami na specjalnie przygotowanej sklejce. Oprócz nowych modeli pojawi się także dodatkowa funkcja premium - malowanie rantów. Jest to mała modyfikacja znanego już na serwerze skryptu malowania felg, który od teraz pozwoli na dobranie dwóch różnych kolorów - osobnego dla środka felgi i osobnego dla rantu.


 
Dalsze prace nad pojazdami.
Jak przy niemal każdej aktualizacji w ostatnim czasie, nie mogło zabraknąć kilku odświeżonych i kilku nowych modeli pojazdów. Wszystkie nowości w tej kwestii przedstawię poniżej.
Spoiler

 
Kilka mniejszych nowości.

Odpowiadając na wasze prośby, które składaliście w odpowiednim temacie na forum, na koniec prezentujemy kilka poprawek w miejscach zbugowanych lub uciążliwych. Lista poniżej:

dtcfF7S.png

Poprawione oświetlenie autostrady 425 West; także mniejsze zmiany w mapie. Modele autorstwa davidd1, jak i eXqable.



#2 zagro

zagro
  • Gracze
  • 1364 postów

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:47

pierwszy i fajne:)))

Dołączona grafika


#3 KOMBAJN

KOMBAJN
  • Supporterzy
  • 388 postów

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:47

Pięknie, developerzy jak zwykle zaskakują.



#4 1ExT

1ExT

    👑👑👑👑👑

  • Gracze
  • 571 postów
  • Miejscowość:South Central

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:48

Kooozak ;3


:wub:


#5 hejnazi

hejnazi

    ctbg0d

  • Gracze
  • 301 postów
  • Miejscowość:hilltop

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:50

bloki sa cu do wne


 

 

8nH0b6A.png


#6 leazyy

leazyy
  • Gracze
  • 133 postów

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:50

kocham was

#7 NFSet

NFSet

    I'm a busy person, got no time for lies

  • Gracze
  • 189 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:51

Ale piękne! I typowo... polepszy rp.


4ce47Dd.jpg


#8 bypassvelly

bypassvelly
  • Gracze
  • 272 postów

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:53

COŚ PIEKNEGO

 

ale felgi huj*we


Użytkownik bypassvelly edytował ten post 04 wrzesień 2019 - 23:04


#9 fnky

fnky
  • Developerzy
  • 134 postów

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:54

Piękna sprawa!



#10 only bartek

only bartek
  • Gracze
  • 113 postów

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:54

co wy zrobiliscie z felgami to ja nie mam pytan

#11 OIa

OIa

  • Gracze
  • 1101 postów

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:54

Suuuper, już nie mogłam się doczekać kolejnej aktualizacji!!11!1


p6kLD7e.png


#12 numb

numb

    wsadzilem go w usta jej bo wkurwia mnie gadanie

  • Gracze
  • 418 postów

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:56

kiedy włączycie timecyce xd



#13 Biker Bisun

Biker Bisun

    Apostles of death

  • Gracze
  • 1177 postów
  • Miejscowość:Bydgoszcz

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:56

Konkretna aktualizacja :o Jestem pod wrażeniem szczególnie jak patrzę na auta, jedna z najlepszych aktualizacje jakie pamiętam.


pbWg6nM.jpg


#14 H5N1

H5N1
  • Administratorzy
  • 2566 postów
  • Miejscowość:Szczecin

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:57

kiedy włączycie timecyce xd

Jak zaktualizujemy serwer MTA do wersji 1.5.7 i będziemy go mogli włączyć. Do tego trzeba wyłączyć deva na 15 minut w środku nocy ;).



#15 sielanka

sielanka

    Dla hajsu Twój przyjaciel Cię opluje i zawinie.

  • Gracze
  • 294 postów

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:58

super



#16 Ostersky

Ostersky

    Jestem taki jaki zawsze chciałem być

  • Gracze
  • 1216 postów
  • Miejscowość:Kto wie ten wie

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:58

Ten Stalion, to jest mistrz. :o <3 


Dołączona grafika


#17 markon217

markon217
  • Gracze
  • 247 postów

Napisano 04 wrzesień 2019 - 22:59

kiedy włączycie timecyce xd

poza tym felgi wyglada jak gowno xd 

 

ale bloki fajne i furki super : D


Użytkownik markonjak1 edytował ten post 04 wrzesień 2019 - 23:03


#18 Fotarix

Fotarix

    chuj do dupy temu, który nie pomoże w biedzie

  • Gracze
  • 98 postów
  • Miejscowość:Warsaw

Napisano 04 wrzesień 2019 - 23:01

no kurwa no az sie wzruszylem serio


ZSHt3lS.png


#19 pbg zerotolerance

pbg zerotolerance

    these shots for my opps, 800 in this bitch

  • Gracze
  • 374 postów
  • Miejscowość:W Farwell Ave

Napisano 04 wrzesień 2019 - 23:01

fajnie


jojobaner.png


#20 Verum

Verum

    tak.

  • Gracze
  • 93 postów
  • Miejscowość:Za górami, za lasami

Napisano 04 wrzesień 2019 - 23:01

mega


477159526978682881.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych