Skocz do zawartości

Multi Theft Auto Zagraj
Facebook Twitter Steam Community Zgłoszenia Wyszukiwarka
Tradycyjna rozgrywka Role Play w nowoczesnym wydaniu.


Zdjęcie

3DS MAX - Kości

3DS MAX SKINY KOŚCI POMOC

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 XeeSTV

XeeSTV

    Fachowiec informatyki

  • Gracze
  • 89 postów
  • Miejscowość:Tarnowskie Góry

Napisano 31 sierpień 2018 - 13:12

Siemanko, postanowiłem zrobić swojego pierwszego skinka i napotkałem problem. Zmieniając głowę pewnego skina połączyłem modele ze sobą, lecz gdy ruszam kości są one tak jakby osobno z modelami.

 

Ktoś potrafi pomóc? ^^

 

 

unknown.png?width=309&height=300


OIvp6QN.jpg


#2 forestane

forestane

    LETTUCE

  • Gracze
  • 963 postów
  • Miejscowość:ᴍᴏɴᴛᴀɴᴀ

Napisano 31 sierpień 2018 - 13:26

chcesz po prostu poruszać kośćmi, by np. ręce skina także się poruszały?

Przy imporcie skina zaznacz " A " 


Dołączona grafika


#3 XeeSTV

XeeSTV

    Fachowiec informatyki

  • Gracze
  • 89 postów
  • Miejscowość:Tarnowskie Góry

Napisano 31 sierpień 2018 - 13:35

Problem jest inny, kości nie ruszają się nawet na podglądzie. Ruszam sobie kością a skin stoi w miejscu, nic sie nie dzieje.

 

 

edit. w sensie widze jak kosci się ruszają, ale nie np. głowa.

Nie wiem jak to powiedziec


Użytkownik XeeSTV edytował ten post 31 sierpień 2018 - 13:36

OIvp6QN.jpg


#4 davidd1

davidd1
  • Gracze
  • 879 postów

Napisano 31 sierpień 2018 - 13:43

Musisz zrigować skin. W internecie masz masę poradników i szkół rigowania.

#5 An0nimowy

An0nimowy
  • Gracze
  • 911 postów
  • Miejscowość:Koszalin

Napisano 18 wrzesień 2018 - 14:18

Brak zainteresowania tematem.

Spoiler

Dołączona grafika






Również z tagiem 3DS MAX, SKINY, KOŚCI, POMOC

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych