Skocz do zawartości

Multi Theft Auto Zagraj
Facebook Twitter Steam Community Zgłoszenia Wyszukiwarka
Tradycyjna rozgrywka Role Play w nowoczesnym wydaniu.


Zdjęcie
* * * * * 54 głosy

091. Modernizacja grup przestępczych cz. 2


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
158 odpowiedzi w tym temacie

#1 Talar

Talar

    Talon

  • Administratorzy
  • 1386 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:02

logo.png

 

Dzień dobry! Część z was pewnie słyszała plotki o nadchodzącej aktualizacji, dlatego dziś chcielibyśmy przedstawić wam owoc naszej ciężkiej pracy z ostatnich tygodni. Update skupiać się będzie głównie wokół udogodnień dla grup przestępczych i to do nich jest kierowany, co nie znaczy, że gracze spoza półświatka nic dla siebie nie znajdą  :)


 
 

XBkl4rM.png

 
Nowy system graffiti

W pierwszej kolejności chcielibyśmy przedstawić wam nowy system graffiti, który względem starego wprowadza kilka ciekawych możliwości. Podczas rysowania nowego graffiti w edytorze nie będziemy musieli się już martwić o pomyłki. Opcja cofnięcia zmian gwarantuje, że przez mały błąd nie będziemy zmuszeni do rozpoczęcia pracy od nowa. Podczas tworzenia mamy do dyspozycji również paletę kolorów, a bardziej wymagający grafik zamiast używać color-pickera będzie mógł wprowadzić wartości ręcznie, RGB lub HEX. Każdy nasz projekt będziemy mogli zapisać w dowolnym momencie oraz wrócić do jego edycji kiedy tylko chcemy.


 

Funkcjonalnością, której nie było w starym skrypcie jest na pewno możliwość wgrania własnego obrazka z internetu. Jest to coś, co na pewno spodoba się osobom bez większego talentu artystycznego, uprzedzamy jednak, że administracja wciąż posiada możliwość ustalenia właściciela danego malunku, dlatego odradzamy wrzucanie obrazków naruszających regulamin. Opcja ta będzie dostępna wyłącznie dla osób posiadające konto premium.


 

Na samo zakończenie tego akapitu chcielibyśmy powiedzieć, że przystaliśmy na prośby osób z półświatka i wydłużyliśmy limit czasu graffiti. Po wgraniu aktualizacji, prace będą znikać nie po 7 dniach a dopiero po 14. Usunęliśmy również opcję renderowania graffiti z dashboardu, nowy skrypt jest znacznie lepiej zoptymalizowany i wykluczamy opcję, że będzie on na tyle obciążający, by uniemożliwić grę.


 
Skrypt jest zaczerpnięty z community.
 

ny6rzPi.png

 
Broń palna i jej warianty

Jakiś czas temu do obiegu trafiły przedmioty broni o nowych nazwach mające na celu wprowadzenie różnorodności. Jednakże bez względu na to, czy była to Beretta 92FS czy Ruger P95, wciąż skryptowo był to ten sam Desert Eagle o takich samych statystykach. Chcąc ulepszyć ten zamysł, znaczna część broni otrzymała po trzy warianty, które mogą różnić się takimi parametrami jak celność, zasięg, obrażenia, szybkość poruszania się z bronią oraz ilość naboi w magazynku. Lista przedmiotów objęta zmianami: Glock, Silenced, Desert Eagle, Dubeltówka, Strzelba bojowa, Uzi, MP5, AK47, M4, TEC9. Dla przykładu glock pojawi się dodatkowo w wersji z większymi obrażeniami i znacznie mniejszym magazynkiem, oraz ze standardowymi parametrami dla glocka, z powiększonym magazynkiem no i oczywiście z większą ceną  ;) Oznacza to, że do obiegu wśród grup przestępczych będą mogły wrócić przedmioty takie jak TEC9, MP5, M4 czy nawet Combat Shotgun - oczywiście w słabszych wariantach, ponieważ standardowe opcje są zbyt mocne.


 

Poniżej w spoilerze udostępniamy listę wraz ze zmianami obejmującymi poszczególne warianty. Chcielibyśmy z góry uprzedzić, że niektóre z wartości będziemy chcieli zmieniać w porozumieniu ze społecznością. Zdajemy sobie sprawę, że niektóre warianty mogą być zbyt mocne/zbyt słabe. W tym celu jakiś czas po aktualizacji zostanie utworzony temat w dyskusjach żeby wspólnie z wami zbalansować niektóre statystyki.


 
Spoiler

 
 

dvzkt0p.png

 
Nowe strefy, obiekty

Podział stref dla gangów od dłuższego czasu pozostawał niezmienny. Podjęcie próby ustalenia nowych obszarów były bardzo czasochłonne ze względu na brak narzędzi, w związku z czym w historii devGaming zbyt wiele razy nie dochodziło do zmian w tym aspekcie. Przy współpracy opiekunów oraz za pomocą nowo powstałego skryptu, liczba terenów została rozszerzona do 95 (74 na South Central, 21 dla ZGP w różnych, klimatycznych miejscach). Wszystkie strefy zostały utworzony praktycznie od zera.


 

Pozostając w temacie, organizacje przestępcze posiadające swoje tereny otrzymają możliwość urozmaicenia okolicy o maksymalnie 20 obiektów. Do tego celu służyć będą dwie komendy: /gz obiekt oraz /gz obiekty. Ta pierwsza otwiera okno z listą przedmiotów, które po wybraniu możemy ustawić i dostosować bezpośrednio w grze. Druga komenda pozwala na wgranie pliku .map (tak jak w przypadku wgrywania interioru). Dozwolone obiekty zostały ściśle określone i zostaną zamieszczone poniżej w spojlerze, dodatkowo obiekty nie mogą wychodzić poza daną strefę. W skład listy wchodzą takie rzeczy jak fotele, sofy, krzesła, stoliki, budki telefoniczne, automaty, grile itp. Obiekty będzie można usuwać przy pomocy komendy /gz obiekt usun


 
Spoiler

 

WhO8TH6.png

 
Zmiany w cornerach

Poprzednim razem skrypt cornerów został delikatnie usprawniony. Poszliśmy o krok dalej i ponownie wzięliśmy na warsztat ten aspekt. Postanowiliśmy zmienić limit handlowania z 3/organizacja na 2/osoba. Oznacza to, że każdy członek organizacji będzie mógł dwa razy w ciągu dnia sprzedać trochę narkotyków. Dodatkowo, zmniejszyliśmy nieznacznie czas, który potrzebny jest do zrobienia cornera, zatem boty powinny pojawiać się trochę szybciej niż dotychczas.


 

OvPdYKz.png

 
Sklepy 24/7

Czy kiedykolwiek zdarzyła wam się sytuacja, że wchodzicie do sklepu po wasze ulubione fajki a pod /kup nie ma absolutnie nic, lub lista przedmiotów jest przerażająco mała? Niedbalstwo właścicieli jest czymś, z czym nie mamy ochoty walczyć przez cały czas. Każdemu przecież zdarzy się raz na jakiś czas nie uzupełnić magazynu, w końcu prowadzenie sklepu 24/7 jest okropnie nudne. Biznes ten pomimo, że opiera się tylko i wyłącznie na zamawianiu itemów jest niezłą maszynką do zarabiania pieniędzy. Mamy niestety smutną wiadomość dla liderów tego typu firm, wraz z aktualizacją wprowadzamy automatyczne sklepy 24/7, w których nie zabraknie już niczego. Kiedykolwiek je odwiedzicie, zawsze znajdziecie to, co można normalnie kupić w takim lokalu. Dodatkowo wyeliminujemy na przyszłość problem, który kilkukrotnie się pojawiał w mieście. Wraz z wejściem aktualizacji zostanie tylko kilka interiorów w strategicznych miejscach, zatem nie powtórzy się sytuacja, że w zasięgu kilkunastu metrów gracz będzie miał aż 7 sklepów.


 

Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się żadnych strat. Pieniądze za interiory zostaną zwrócone, dodatkowo każdy będzie mógł na spokojnie wypłacić gotówkę spod panelu. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z opiekunem


 

Tpo5j8E.png

Lista sklepów:
Spoiler


Mniejsze zmiany
  • Zmiana spawnu botów, teraz będą się pojawiać tylko w Los Santos i okolic
  • Dodano jedną nową lokalizację bota (w nowym budynku 3D)
  • Wyłączenie okluzji w dashboardzie (neutralizuje problem ze znikającymi postaciami gdy jest podmieniony obiekt)
  • Naprawiono niezniszczalność auta po otrzymaniu BW przez kierowce
  • Zwiększono FOV FPV w aucie i on foot
  • Zaktualizowano ikony na radarze
  • Poprawiono paintjob dla mesy i yosemite
  • Optymalizacja skryptu

Jeżeli chcecie mieć wpływ na przyszłe aktualizacje, zajrzyjcie w ten temat i zgłoście swoją propozycję  :)


 

Na sam koniec wraz z całą ekipą projektu chcielibyśmy życzyć wam szczęśliwego nowego roku, niech nadchodzący 2019 będzie dla was okresem spełnienia marzeń oraz sukcesów!



#2 Peelus

Peelus

    wyje suka, psy kręcą się na mieście - S do P do Z

  • Gracze
  • 487 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:03

Szczęśliwego nowego roku!


jK reprezent

#3 PandaKrul

PandaKrul

    Widzisz zające myślisz Panda

  • Gracze
  • 1207 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:03

no i gicior

d0bd17eff860c16167f146fe3e21e165.png


Użytkownik PandaKrul edytował ten post 31 grudzień 2018 - 12:23

Time flies when you're having rum me boys,
time flies when you're having rum,
when you're sailing under the black flag
and you're firing all your guns,


#4 yeait

yeait
  • Gracze
  • 152 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:04

ale kozak



#5 zwykly jacek

zwykly jacek

    głupota to nowa dżuma

  • Gracze
  • 596 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:06

:)



#6 tomasz hewra

tomasz hewra
  • Gracze
  • 1851 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:07

zajebiste w chuj kurwa wkoncu zmiany Aaaaaaaaaaaaaaaaaa gicik update



#7 PUCA

PUCA

    Jeśli będzie trzeba, zrobię to co będzie trzeba

  • Gracze
  • 399 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:07

Fajno ni :)



#8 ysiak

ysiak
  • Gracze
  • 329 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:08

o kurwa



#9 Loc Capo

Loc Capo

    "For Raheem I'm smoking Sonny"

  • Gracze
  • 83 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:08

Piękne nowości, mm palce lizać


8hUuXgL.jpg


#10 Lilek

Lilek

    ▬▬▬ 𝐏𝐎𝐌𝐎𝐂𝐍𝐈𝐊 ▬▬▬

  • Gracze
  • PipPipPipPipPip
  • 5383 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:09

Fajne te bronie, takie nie za op


Dołączona grafika


#11 Krul EF

Krul EF

    Kropka

  • Gracze
  • 54 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:09

Nice



#12 obie trice

obie trice

    islamic nazi

  • Gracze
  • 1288 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:09

Wszystko piękne i klarowne ale nie jestem przekonany co do tego, że z niektórymi wariantami dla broni nie da się chodzić i strzelać, bo na chłopski rozum możesz chodzić nawet z rpg i w ruchu strzelać jeżeli masz na tyle siły.

Dołączona grafika

,,naszczali mi na morde i to ja wyleciałem" - plz do not copy dat story"

,,jebac vila kurwe bila" - rxx


#13 mateucho

mateucho
  • Gracze
  • 975 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:09

Kozak ta aktualizacja, na plus.



#14 eXqable

eXqable

    ¯\_(ツ)_/¯

  • Developerzy
  • 1461 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:14

Polepszy rp

610YmZ4.gif


#15 gbekarton

gbekarton
  • Gracze
  • 479 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:14

wreszcie


avq1qdQ.png


#16 shruth

shruth

    pracuję dla jacka bossa

  • Gracze
  • 1747 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:14

o kurwa
Dołączona grafika

#17 stqxx

stqxx
  • Gracze
  • 3 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:14

Jest okej.



#18 Kumpel Bartek

Kumpel Bartek
  • Gracze
  • 685 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:14

w końcu kur kochaam was

#19 D0min0

D0min0

    Barnuch VLider osiemnastek

  • Gracze
  • 197 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:14

O CHOLERCIA CO TU SIE



#20 beeezi

beeezi
  • Gracze
  • 114 postów

Napisano 31 grudzień 2018 - 12:16

piękne