Skocz do zawartości

Multi Theft Auto Zagraj
Facebook Twitter Steam Community Zgłoszenia Wyszukiwarka
Tradycyjna rozgrywka Role Play w nowoczesnym wydaniu.


Zdjęcie

davidd1 mods

modele 3ds max

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
92 odpowiedzi w tym temacie

#1 davidd1

davidd1
  • Developerzy
  • 875 postów

Napisano 02 maj 2019 - 20:49

Siema! Postanowiłem stworzyć sobie publiczny temat żeby mieć feedback i archiwizować swoje prace, co by mieć jakąś pamiątkę kiedyś. Modele edytuję i tworzę w 3ds Max 2019 (z pomocą kilku dedykowanych dla San Andreas skryptów), tekstury edytuję w Photoshop CC 2019, kolizje modeli poprawiam w CollEditor2.
 
• Przejazdy na autostradzie 425, Santa Maria Beach. Pasy pomiędzy asfaltem rzeczywiście mają materiał ziemi i jeśli najedzie się na nie autem to je brudzą. ok ~ godzina pracy.
 

WH8ShEa.png

Spoiler

• Zremasterowane lekko Unity Station. Ma zastosowane multum różnych materiałów, które dają inne efekty pod kołami, nogami i wydają inne dźwięki. Poświęciłem na ten model z dobre 8 godzin.
 

EU85Ylr.png

Spoiler


#2 TenAndrzej

TenAndrzej

    Tato, nie mam czasu jestem w Los Santos

  • Gracze
  • 150 postów
  • Miejscowość:Leszno

Napisano 02 maj 2019 - 20:52

Unity Station kozak


unknown.png


#3 Lilek

Lilek

    ▬▬▬ 𝐃𝐎𝐍𝐎𝐒𝐈𝐂𝐈𝐄𝐋 ▬▬▬

  • Gracze
  • PipPipPipPipPip
  • 5323 postów

Napisano 02 maj 2019 - 20:55

Popełniłeś błąd w obliczeniach długości zatoczki. Mieści ona 6,5 taksówki.


Dołączona grafika


#4 davidd1

davidd1
  • Developerzy
  • 875 postów

Napisano 02 maj 2019 - 20:57

Popełniłeś błąd w obliczeniach długości zatoczki. Mieści ona 6,5 taksówki.

mieściła osiem, ale postanowiłem dorobić parking  :huh:



#5 Ajsik

Ajsik
  • Gracze
  • 294 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 02 maj 2019 - 21:00

kozak david



#6 Tundereczka

Tundereczka

    💯

  • Gracze
  • 1843 postów
  • Miejscowość:Depths of hell

Napisano 02 maj 2019 - 21:07

przyjemne dla oka ; )


Dołączona grafika


#7 Shadowex

Shadowex
  • Gracze
  • 637 postów
  • Miejscowość:Szczecin!

Napisano 02 maj 2019 - 21:21

Unity wygląda zajebiście, zakochałem się  :wub:



#8 FIov

FIov
  • Gracze
  • 25 postów

Napisano 02 maj 2019 - 22:10

Unity powinno zawitać na serwerze, masne



#9 Eggz

Eggz

    Najlepszy interior maker

  • Gracze
  • 106 postów

Napisano 02 maj 2019 - 23:52

Oby więcej fajnych rzeczy

#10 davidd1

davidd1
  • Developerzy
  • 875 postów

Napisano 04 maj 2019 - 03:20


Taki preview dla was. Wiem, że jakość nie jest powalająca ale to mój pierwszy raz z After Effects i jeszcze niezbyt potrafię obejść się z enkoderem. Wiem też o desynchro dźwięku i obrazu, to jest akurat efektem za dużych ambicji, przy jeszcze małym skilu. Kolejne widea będą lepsze, bo nie zamierzam przestawać bawić się tym programem.

Liczę też na jakiś feedback z waszej strony - na co mogę zwracać uwagę przy kolejnych projektach, czego nie umieszczać itp.


Użytkownik davidd1 edytował ten post 04 maj 2019 - 04:01


#11 Szakii

Szakii
  • Gracze
  • 833 postów

Napisano 04 maj 2019 - 13:29

kocham normalnie piękne



#12 Schizo

Schizo
  • Gracze
  • 474 postów
  • Miejscowość:Piechowice, zadupie na Dolnym Śląsku

Napisano 04 maj 2019 - 13:36

Ja chce widziec na serwerze te Unity

Elo benc


#13 davidd1

davidd1
  • Developerzy
  • 875 postów

Napisano 04 maj 2019 - 15:55

CivIfbo.png


Początkowo te garaże miały stanowić część Unity, ale jakoś podczas modelowania wypadła mi ich wizja i postanowiłem je porzucić. W gotowym modelu miały pojawić się dwa otwarte garaże, w tym jeden z piwnicą. Dodatkowo całość miała zostać bardziej dostosowana do okolicy przez różnej maści graffiti, czy tekstury alpha uszkodzeń materiału.


Spoiler

Użytkownik davidd1 edytował ten post 04 maj 2019 - 16:05


#14 akademia prankow cheetos

akademia prankow cheetos
  • Gracze
  • 1424 postów

Napisano 04 maj 2019 - 15:58

To błąd edytora map, że w 0:44 (filmik) Sunrise lewituje?


KQbZceF.png


#15 davidd1

davidd1
  • Developerzy
  • 875 postów

Napisano 04 maj 2019 - 16:04

To błąd edytora map, że w 0:44 (filmik) Sunrise lewituje?

 

Dokładnie. Było późno i nie zwróciłem na to uwagi.



#16 CCV

CCV

    Wilk pada ofiarą myśliwego jedynie w ludzkich opowieściach.

  • Gracze
  • 364 postów

Napisano 04 maj 2019 - 16:34

I think, this is some good shit.

 

Bardzo eleganckie Unity + Garaże.



#17 Aiter

Aiter
  • Gracze
  • 419 postów
  • Miejscowość:Włocławek

Napisano 04 maj 2019 - 17:56

Fajnie przemyślany projekt. Osobiście żadnych uwag nie mam - niczego nie jest za dużo, przynajmniej nic mi się nie rzuciło w oczy.



#18 knba

knba

    𝙞𝙡𝙡𝙚𝙜𝙖𝙡

  • Developerzy
  • 348 postów
  • Miejscowość:Śląskie

Napisano 04 maj 2019 - 18:45

zajebiste garaze dawid wiecej


9PJZjFV.gif


#19 ybn seaven

ybn seaven
  • Gracze
  • 19 postów
  • Miejscowość:Świętokrzyskie

Napisano 04 maj 2019 - 20:02

Kozak robota.


Użytkownik ybn seaven edytował ten post 04 maj 2019 - 20:02


#20 HellRaiser

HellRaiser
  • Gracze
  • 0 postów

Napisano 04 maj 2019 - 20:16

I to właśnie przez takich ludzi poczciwe GTA:SA nie umiera, a dalej napędza do grania.
Cholera, to wygląda obłędnie, i to nawiązanie do detali i dbałość o zachowanie klimatu <3
Kozak, przez takich ludzi gracze wracaja na .dev


2P9FOFy.png






Również z tagiem modele, 3ds max

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych