Skocz do zawartości

Multi Theft Auto Zagraj
Facebook Twitter Steam Community Zgłoszenia Wyszukiwarka
Tradycyjna rozgrywka Role Play w nowoczesnym wydaniu.


Zdjęcie

Wymiana ognia z LSPD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 soa1

soa1
  • Supporterzy
  • 281 postów

Napisano 11 sierpień 2019 - 20:35

*
Popularny

Nowy start

Od kilku lat na serwerze .devgaming administracja, tworząc nowe publikacje, ograniczała prawie do zera możliwość strzelania do organów ścigania przez organizacje przestępcze, a wobec tych, którzy już się odważyli, organy ścigania wykorzystywali ekstremalne środki, które najczęściej kończyły się komisją lub śmiercią dla takich postaci. Dzisiaj wychodzimy z eksperymentalną propozycją. Chcemy podjąć odpowiednie kroki, które pozwolą na pewne wyjątki w tym zakresie. Jesteśmy zdania, że RP na przestrzeni kolejnych lat wciąż przechodzi wewnętrzną przemianę i podejście do niektórych spraw raz za razem zmienia się.

 

Obowiązek FCK, a praktyka

Najważniejsza zmiana obejmuje zmianę obecnie istniejącego punktu w regulaminie, który stanowi, że jeżeli organizacja przestępcza odda strzał do organów ścigania, automatycznie zgadza się na FCK w przypadku przegranej, a drugiej strony ten punkt nie obowiązuje. Od wejścia tej zmiany w życie punkt ten zostanie całkowicie usunięty, ponieważ już od dłuższego czasu rzadko kiedy wykorzystujemy go w praktyce jednocześnie pozwalając gangsterom wybrać samemu co będzie dla nich najlepsze.

 

*Nietykalny policjant*

Bardzo często wyciąganym na światło dziennie argumentem ze strony organizacji przestępczej jest problem, który dotyczy ilości funkcjonariuszy przypadających na interwencję lub odgrywanie zbyt pewnego siebie funkcjonariusza do większej ilości grupy gangsterów stojących przy nim. Zmiany, które proponujemy realnie wpłyną na podejmowanie decyzji przez gliniarzy, ponieważ będą oni mogli odczuć na własnej skórze ryzyko podejmowanych działań i ewentualne konsekwencje własnych czynów.

 

Kiedy strzelać

Każda interakcja jest inna dlatego też nikt, nigdy nie przygotuje katalogu zamkniętego sytuacji, które pozwalają na użycie broni palnej w stosunku do funkcjonariuszy. Jednakże możemy je ograniczyć w pewnym stopniu. Najważniejsze jest to, aby strzelać z głową i nie wystrzeliwać serii z broni z bardzo błahych powodów, na przykład kiedy właśnie dostaliście wysoki mandat karny albo funkcjonariusz krzywo na was spojrzał. Możliwość użycia broni jest sytuacja, w której rzeczywiście gang ma przewagę nad organami ścigania, a ryzyko zatrzymania i co za tym idzie strat jest spore, dla przykładu:

  • Ucieczka po dokonanym napadzie skryptowym w 4, a wy wjechaliście do zaułka, do którego może wjechać tylko jeden radiowóz — to dobry moment na oddanie strzałów

  • Wbieganie do zaułka kiedy goni nas tylko jeden funkcjonariusz,

  • Samotny policjant prowokujący grupę mężczyzn/kobiet na terenie gangu po zmroku.

 

Reakcja na postrzelonego gliniarza

Strzelanie do organów ścigania diametralnie różni się od wymiany ognia między organizacjami przestępczymi. Do tej pory spotkaliśmy się z kilkoma sytuacjami, które wymagały interwencji ze strony opiekuna organizacji przestępczych, m.in.:

  • Gangster postrzelił policjanta na służbie, a inni gangsterzy, pozostający w okolicy nabijali się z zaistniałej sytuacji, wypisując prowokacyjne teksty na miejscu strzelaniny,

  • Organizacja przestępcza, która w ogóle nie brała udziału w sytuacji, dobija rannego policjanta, aby na drugi dzień strzelec chodził po osiedlu i stackował CK.

W świecie realnym, jeżeli ktoś znajdzie się w obrębie strzelaniny, to najczęściej próbuje stamtąd jak najszybciej uciec, bo sam nie chce oberwać, albo nie chce zostać pociągnięty do ewentualnej odpowiedzialności karnej za coś, czego nie zrobił. Dlatego też i tutaj na .devGaming nie może dochodzić do takich sytuacji, kiedy funkcjonariusz zostanie postrzelony, a osoby pozostające w obrębie całego zdarzenia zamiast odpowiednio zareagować, będą odstawiać cyrki. Każda postać różni się od siebie, ale takie sytuacje są całkowicie niedopuszczalne.

 

Konsekwencje strzelanin

Z naszej strony możemy zapewnić, że po wprowadzeniu zmian przewidzianych na ten temat, w przypadku pojedynczych ataków na funkcjonariuszy, odejdziemy od przeprowadzania setek wjazdów na całą organizację przestępczą, która pokusiła się o oddanie strzałów w kierunku gliniarzy. Nie będziemy również prowadzić komisji w każdej takiej sytuacji ani tym bardziej rozdawać przetrzymek rzędu 20-30 godzin. Ilość godzin po postrzale będzie zamykała się w granicach do 10. Jedyny wyjątek to śmierć funkcjonariusza. Ustalamy jednak odgórny limit ilości strzelanin na osobę, który wynosi 2 razy - jeżeli ta granica zostanie przekroczona, sprawca będzie mógł ewentualnie stanąć przed komisją, chcemy tym ograniczyć wysyp strzelanin ciągle tymi samymi postaciami. Warto też dodać, że w sytuacji kiedy powody oddania strzałów będą błahe lub całkowicie pozbawione jakiegokolwiek sensu, opiekunowie zadbają o odpowiednią karę i PD nie będzie toczyć tej rozgrywki IC.

 

Odgrywanie obrażeń

Do tej pory PD prowadziło własną politykę aby zachować większy realizm, której celem było wydłużanie czasu odgrywania obrażeń bardziej niż ten, który był przewidziany w dostępnych publikacjach. Zwykle po postrzale lub poważniejszym wypadku gliniarz zobowiązany był zejść z duty w dzień wypadku, a mógł do niej wrócić najwcześniej dzień lub dwa później. Od dzisiaj będziemy ograniczać się do publikacji, która nakazuje odgrywać obrażenia przez minimum godzinę, po tym czasie każdy gliniarz  będzie mógł wrocić na duty. Wciąż jednak nikomu nie zabraniamy grać tego dłużej.

 

Temat został akceptowany przez opiekuna organizacji publicznych i półświatka przestępczego.



#2 Wozny

Wozny

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Administratorzy
  • 2813 postów
  • Miejscowość:Sztum

Napisano 11 sierpień 2019 - 20:49

*
Popularny

Jeszcze jedna kwestia, która warto tutaj poruszyć, ale to już wole zrobić osobiście. Podczas gry ze służbami po popełnieniu przestępstwa, w szczególności tak poważnego jak opisane wyżej, należy zadbać o odpowiednio wysoki poziom rozgrywki. Jeśli akcja będzie przyjemna dla obu stron, to gwarantuje, że kary zawsze będą w granicach kodeksowego minimum. W przeciwnym wypadku, kiedy podczas zatrzymania/przesłuchania odstawiana jest pajacerka, względy OOC stawiane są ponad rozgrywkę IC, postać jest nijaka, nie boi się żadnych konsekwencji, to interweniować będą członkowie ekipy kończąc akcje blokadą postaci i blokadą org. przestępczych.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych