Skocz do zawartości

Multi Theft Auto Zagraj
Facebook Twitter Steam Community Zgłoszenia Wyszukiwarka
Tradycyjna rozgrywka Role Play w nowoczesnym wydaniu.


Zdjęcie

[MTA] Paczka obiektów devGaming 2.5 + NOWE OBIEKTY (Olekx & Lilek)

tekstury obiekty mta olekx lillek pisze poradnik jestem lamus

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
215 odpowiedzi w tym temacie

#1 Olekx

Olekx
  • Gracze
  • 299 postów
  • Miejscowość:Holandia.

Napisano 26 lipiec 2015 - 11:17

*
Popularny

Witam serdecznie! :)
Poświęciłem chwilkę czasu i postanowiłem stworzyć poradnik, w którym udostępnię podgląd do zdjęć tekstur z paczki obiektów DevGaming.pl 2.5. Jako, że w temacie występują ograniczenia ilości obrazków, nie będą one wstawiane w temacie - po kliknięciu w link z danego działu ujrzysz wszystkie tekstury. Po najechaniu na nią myszką zobaczysz numer. Klikając na obrazek powiększysz.
 

Ściany - Tekstury: Jednolita od 1 - 99

 


 

Ściany - Tekstury: Rockstar od 1 - 14

 


 

Podłogi - Tekstury: Drewniane od 1 - 37

 

 

Podłogi - Tekstury: Dywan od 1 - 61

 

 

Podłogi - Tekstury: Płytki od 1 - 106

 

 

.
 
 
Aktualizacja 22.10.2017
 
Na serwer zostały dodane nowe obiekty - dla warsztatów samochodowych, a także świąteczne. Poniżej screeny obiektów.
 


 
Zakaz kopiowania, bo utnę jojka:D
 
 
DOWNLOAD


Użytkownik H5N1 edytował ten post 02 luty 2019 - 20:11

ojCEs3Y.gif


#2 Lilek

Lilek

    ▬▬▬ 𝐏𝐎𝐌𝐎𝐂𝐍𝐈𝐊 ▬▬▬

  • Gracze
  • PipPipPipPipPip
  • 5350 postów

Napisano 22 listopad 2015 - 11:54

1jWUnit.png

 

Skrót:

  • Pobieramy paczkę

  • Wrzucamy wszystko do X:\MTA San Andreas 1.5\server\mods\deathmatch\resources

  • Odpalamy serwer przez ‘mta server.exe’ lub przez ‘host game’ w menu MTA, bądź przez 'Edytor Map'

  • Wchodzimy w listę obiektów i wybieramy zakładkę ‘devgaming’

  • Robimy intek

aqVZ9su.png

 

Zacznijmy od pobrania paczki. W tym celu klikamy obrazek poniżej. Jeśli komuś szwankuje pod obrazkiem zamieszczam bezpośredni link.

 

Yt1Ri3K.png

(http://devgaming.pl/.../paczka2019.zip)

 

Kiedy pobraliśmy wchodzimy w folder MTA.  W moim przypadku jest to

X:\MTA San Andreas 1.5\server\mods\deathmatch\resources

​Folder dev_paczka kopiujemy do folderu MTA. Folderu [editor] jeszcze nie ruszamy. 
 


AZts5cC.png

 

 

Modele i tekstury już mamy, musimy wgrać tylko listę obiektów no chyba, że chcemy szukać ręcznie po id/nazwach ścian/mebli. Wchodzimy w [editor] (folder mta nie paczki). Widzimy tam pliki .zip. Otwieramy editor_gui.zip a także folder [editor] - editor_gui w paczce którą pobraliśmy. Przeciągamy folder client z paczki do archiwum ZIP z folderu MTA. NIC NIE WYPAKOWUJEMY!  Wyskoczy nam komunikat czy chcemy spakować pliki - potwierdzamy.

 

lhqYD5R.png

 

k37oL4R.png

 

 

Analogicznie robimy z editor main - otwieramy folder z paczki, otwieramy zipa z folderu mta i 'server' przeciągamy na archiwum, pakujemy nowe pliki.

 


330eQJI.png


 

  • Sposób 1 

    • Wchodzimy w X:\MTA San Andreas 1.5\server i odpalamy plik ‘MTA server.exe’ czekamy chwilę i wchodzimy na MTA. Wybieramy listę serwerów, zakładkę local i wchodzimy na jedyny serwer jaki tam będzie.

    •  

sgHnj90.jpg

 

  • Kiedy załaduje nam się gra wciskamy tyldę (pod ESC) ~ Lub F8. W konsoli która się pojawi wpisujemy ‘start editor’ a potem ‘start dev_paczka’. Na chacie powinno się pojawić na żółto, że edytor devgaming został odpalony. Ot cała filozofia.

  • Aby wybrać obiekt wchodzimy w ich listę, z zakładek na górze wybieramy devGaming.

80ZwY0d.jpg
 

  • Aby edytować teksturę klikamy na ścianę/podłogę z paczki w trybie kursora (wciskamy F i kiedy zamiast celownika mamy kursor klikamy na obiekt). Na chacie pojawi się informacja co mamy wpisać - komendę /dev (najlepiej pisać przez konsolę, potem za pomocą dwóch klawiszy wywołujemy okienko tekstur).
     

 

  • Sposób 2 - Host Game.

    • Wchodzimy na MTA, z głównego menu wybieramy ‘Utwórz serwer’.

    • Wchodzimy w zasoby i wywalamy wszystko na prawą stronę.

    • Przenosimy z prawej na lewą następujące zasoby

      • editor

      • freecam

      • devpaczka

      • amx

​​​

UGyqXz2.jpg
 

  • Sposób 3 - Edytor Map.

    • Wchodzimy na MTA, z głównego menu wybieramy ‘Edytor Map’.

    • Kiedy się załaduje serwer, pokaże nam się Grove Street wchodzimy w konsolę (klawisz ~, albo F8)

    • Wpisujemy w niej 'start dev_paczka'.

QzMJcqS.jpg

 

 

I tyle, jak wszystko zrobiliśmy poprawnie to spokojnie możemy się bawić w budowanie. 


Użytkownik Lilek edytował ten post 02 luty 2019 - 23:07

Dołączona grafika


#3 otoczonahipokryzja

otoczonahipokryzja

    nadworna pani kierownik

  • Gracze
  • 664 postów
  • Miejscowość:plaża

Napisano 24 listopad 2015 - 20:20

:)



wFg2OAy.jpg


#4 wldk

wldk

    Młody sarmata v2

  • Gracze
  • 491 postów
  • Miejscowość:Poznań

Napisano 24 listopad 2015 - 21:43

Git :)



#5 Lilek

Lilek

    ▬▬▬ 𝐏𝐎𝐌𝐎𝐂𝐍𝐈𝐊 ▬▬▬

  • Gracze
  • PipPipPipPipPip
  • 5350 postów

Napisano 24 listopad 2015 - 21:55

Poprawiłem post wyżej. Nie sądziłem że ktoś 'złączy' dwa tematy. 


Poza tym, przydałaby się edycja pierwszego posta bo odsyła do nieistniejącego już tematu.


Dołączona grafika


#6 Booster

Booster

    niepowtuży

  • Gracze
  • 2474 postów

Napisano 25 listopad 2015 - 00:21

Poprawiłem post wyżej. Nie sądziłem że ktoś 'złączy' dwa tematy. 

 

Nie chciałem mnożyć przyklejonych tematów poświęconych jednej rzeczy. :)


Przede mną jeszcze czas, którego nie da się zatrzymać, lecz każda przeżyta chwila wypełnia moją ciszę w mym sercu, które bywa drżące niespokojne jak wzburzona rzeka.


#7 Hikari

Hikari

    VSM

  • Supporterzy
  • 481 postów

Napisano 25 listopad 2015 - 12:31

Link do paczki nie działa, ani bezpośredni ani obrazek :s



#8 Lilek

Lilek

    ▬▬▬ 𝐏𝐎𝐌𝐎𝐂𝐍𝐈𝐊 ▬▬▬

  • Gracze
  • PipPipPipPipPip
  • 5350 postów

Napisano 25 listopad 2015 - 12:39

Link do paczki nie działa, ani bezpośredni ani obrazek :s

Poprawione. Końcówkę linku ucięło, nie zauważyłem. Już śmiga.


Dołączona grafika


#9 Kappapride

Kappapride
  • Gracze
  • 379 postów

Napisano 28 listopad 2015 - 12:03

A co zrobić z takim fantem? http://i.imgur.com/9BFqRB6.png- Nie mogę w ogóle edytora uruchomić, tym bardziej paczki obiektów - próbowałem obu sposobów i nic.



#10 Szarmancki

Szarmancki

    Podobno bystrzak

  • Gracze
  • 146 postów
  • Miejscowość:Dębica

Napisano 28 listopad 2015 - 14:25

A co zrobić z takim fantem? http://i.imgur.com/9BFqRB6.png- Nie mogę w ogóle edytora uruchomić, tym bardziej paczki obiektów - próbowałem obu sposobów i nic.

Najprawdopodobniej coś źle wgrałeś.



#11 Pan Kuba

Pan Kuba

    policja truskulowa

  • Gracze
  • 600 postów

Napisano 28 listopad 2015 - 16:10

fcf643a15f644be4bec032b8faeb0100.png

Zasób nie chce się uruchomić, bo brakuje mu pliku o podanej nazwie, który został zdefiniowany w pliku meta.xml. Sprawdź, czy na pewno przerzuciły się wszystkie pliki w folderze dev_paczka, może wystąpił jakiś błąd podczas kopiowania, czy coś.


Szczupak to jest król wody jak lew jest król dżungli


#12 Cloudman

Cloudman

    Szary Anon z nickiem.

  • Gracze
  • 49 postów
  • Miejscowość:Katowice

Napisano 28 listopad 2015 - 22:51

Mam problem. Przy wybieraniu zasobów podczas tworzenia serwera, nie mam pliku editor


2n1Lqii.jpg


#13 Kappapride

Kappapride
  • Gracze
  • 379 postów

Napisano 29 listopad 2015 - 13:45

fcf643a15f644be4bec032b8faeb0100.png

Zasób nie chce się uruchomić, bo brakuje mu pliku o podanej nazwie, który został zdefiniowany w pliku meta.xml. Sprawdź, czy na pewno przerzuciły się wszystkie pliki w folderze dev_paczka, może wystąpił jakiś błąd podczas kopiowania, czy coś.

Faktycznie podczas rozpakowywania paczki miałem błąd w winrarze to może być przyczyna?



#14 Pan Kuba

Pan Kuba

    policja truskulowa

  • Gracze
  • 600 postów

Napisano 29 listopad 2015 - 16:27

@Patrykovsky, na to wygląda. Spróbuj przerzucić manualnie pliki z folderu dev_paczka, jeżeli znów wystąpią problemy pokombinuj coś... Plik został pobrany w całości, nic nie ucięło? Spróbuj innym programem rozpakować lub pobrać jeszcze raz plik.


Szczupak to jest król wody jak lew jest król dżungli


#15 Kappapride

Kappapride
  • Gracze
  • 379 postów

Napisano 29 listopad 2015 - 20:17

@Patrykovsky, na to wygląda. Spróbuj przerzucić manualnie pliki z folderu dev_paczka, jeżeli znów wystąpią problemy pokombinuj coś... Plik został pobrany w całości, nic nie ucięło? Spróbuj innym programem rozpakować lub pobrać jeszcze raz plik.

Spróbuję dzięki za porady. 



#16 Jeffrey

Jeffrey
  • Gracze
  • 4 postów

Napisano 30 listopad 2015 - 17:54

Mam problem wgrałem wszystkie objekty,  mam je w map editorze ale jak na nie klikam to mi nic nie wyskakuje o edytowaniu tekstur . Mam tylko sam Model tych ojektów, a na nich jest tylko tekstura szachownicy . Pomoże ktoś ?



#17 Lilek

Lilek

    ▬▬▬ 𝐏𝐎𝐌𝐎𝐂𝐍𝐈𝐊 ▬▬▬

  • Gracze
  • PipPipPipPipPip
  • 5350 postów

Napisano 30 listopad 2015 - 20:23

Mam problem wgrałem wszystkie objekty,  mam je w map editorze ale jak na nie klikam to mi nic nie wyskakuje o edytowaniu tekstur . Mam tylko sam Model tych ojektów, a na nich jest tylko tekstura szachownicy . Pomoże ktoś ?

Wciśnij F i jak będzie kursor dopiero na ścianę/podłogę


Dołączona grafika


#18 Szymoniula

Szymoniula

    prosty chłopak

  • Gracze
  • 3506 postów

Napisano 01 grudzień 2015 - 13:59

 Dobra robota, w sumie Lilly dobry pomocnik.wink.png?
 



#19 Jeffrey

Jeffrey
  • Gracze
  • 4 postów

Napisano 01 grudzień 2015 - 17:30

Wciśnij F i jak będzie kursor dopiero na ścianę/podłogę

wiem robiłem tak ale nie dziala na dole jest ss mam jakieś błędy . Nie wiem czy to od tego .

 

http://imgur.com/WAyEOqC



#20 Lilek

Lilek

    ▬▬▬ 𝐏𝐎𝐌𝐎𝐂𝐍𝐈𝐊 ▬▬▬

  • Gracze
  • PipPipPipPipPip
  • 5350 postów

Napisano 01 grudzień 2015 - 17:39

wiem robiłem tak ale nie dziala na dole jest ss mam jakieś błędy . Nie wiem czy to od tego .

 

http://imgur.com/WAyEOqC

Brak dostępu. Robisz serwer przez pliczek exe czy przez opcję w menu gry?


Dołączona grafika






Również z tagiem tekstury, obiekty, mta, olekx, lillek, pisze, poradnik, jestem, lamus

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych