Skocz do zawartości

Multi Theft Auto Zagraj
Facebook Twitter Steam Community Zgłoszenia Wyszukiwarka
Tradycyjna rozgrywka Role Play w nowoczesnym wydaniu.


davidd1

Rejestracja: 27 gru 2013
Poza forum Ostatnio: Informacja prywatna

Moje posty

W temacie: davidd1 mods

18 wrzesień 2019 - 21:30

Obecnie odpada, bo nie mam czasu nawet na dokończenie już rozpoczętych projektów, aczkolwiek nie mówię też nie. Może w przyszłości się coś pokombinuje.


W temacie: www.uncensored.com/gejowskie-seks-anonse-burmistrza

17 wrzesień 2019 - 21:22

* Ruben_Roxford dobrze wspomina przytaczany w tekście okres swojego życia, jednocześnie oczekuje na wygłoszenie stanowiska w tej sprawie przez burmistrza.


W temacie: MC 1.14.4

14 wrzesień 2019 - 23:24

7.png

 

6.png


W temacie: 97. Jesień w Los Santos

05 wrzesień 2019 - 21:21

na localu

Przecież od zawsze w obydwóch centrach rozgrywki (idlewood i market) w godzinach wieczornych gdy jest dużo samochodów i graczy występowały spadki fpsów. Te modele są zbyt ubogie w ilość poly żeby były odczuwalne przez graczy.

W temacie: 97. Jesień w Los Santos

05 wrzesień 2019 - 07:07

Wszystko fajnie, doceniam wkład, ale zauważyłem, że z każdą aktualizacją występują poważne problemy z obiektami w interiorach. Wczoraj było normalnie, po aktualizacji, o ile weszła w życie rzecz jasna po zespawnowaniu się w domku widać dziwną psychodelę, niczym z koszmaru, chyba, że moja postać śni teraz. Kiedyś problem był nieco mniejszy, na przykład zamiast dywanu w lokum, pojawiła się trawa. Ale teraz? To za mocno jak dla mnie. Żeby nie było, że ściemniam, daję screena. Mam nadzieję, że to tylko przejściowe. 
 
EDIT: Problem jest jednak większy, obiekty są porozrzucane po całej mapie różnej maści. 
 

Spoiler

Nie wczytał się po prostu kluczowy zasób. Jak grypa stanie się dostępny to wszystko wróci do normy.